Sunday, December 23, 2012

DTMKK Ranking ke-2 di Kinokuniya!.



DTMKK mengungguli ranking ke-2 WeeklyBestsellers Kinokuniya!

Tan Sri masih boleh tersenyum minggu ini. Kita dah kalahkan Yahudi dan Zionis. 
Minggu ini, Tuan yang saya hormati, Syed Husin Ali, juga ada dalam senarai berlawan!

Terima Kasih pada yang menyokong, teruskan membeli DTMKK!

*DTMKK juga dijual di MPH seluruh Malaysia.

10 Nasihat Ikhlas:

Nugrul Sakura said...

saya baru beli kat mph....ngeee dlm proses membace...hehehehe

Hazwan said...

Kalau gua buat review untuk buku ni, apa yang gua dapat?

mdazlnshkni said...

power!

Zu Ismail said...

giler.. bangga betul aku bile dapat pegang buku nin... APTB!!

mohazu said...

salam bro, tahniah!! tapi hidup akan lebih indah jika buku sembang kencang 1 dan sembang kencang II turut bersaing dalam carta 10 kinokuniya ni!!!

Anonymous said...

Kat tj malim ada jual tak

Anonymous said...

Kat Kinokuniya, buku ni diletak bawah kategori Novel-Remaja.. :P

Dunia Mommy Comel said...

saya dah beli..sangat2 berbaloi jln cerita, tulisan bersahaja, juga bahasa rojak yg mencuit hati....all the best

Unknown said...

Bro...ko dah wat ak jd suka membaca buku Malaysia..before ni nk baca buku bahasa Melayu msti ayat serius dan kritis tahap yang dewa dan gaban.. Teruskan menulis..ak taip komen sambil baca buku ko ni..hehehehe

elly-daily said...

best!