Wednesday, February 16, 2011

Petanda


Sejak akhir akhir ni, perjalanan gua pergi balik kerja kerapkali diterserempakkan dengan perempuan perempuan mengandung.

Di Masjid Jamek ada kandungan, di pintu LRT ada kandungan juga, di pagar tiket pun ada, di bank CIMB, di pejabat, di dalam lift, di stesen bas Klang. Semuanya ada perempuan mengandung.

Ini bukan cerita sehari dua..tapi dah dekat seminggu setengah gua lalui hal yang sama.

Petanda apa benda ni?,

Siapa yang nak tolong jawab?,

Cikgu Kuala Kubu boleh jawab?

30 Nasihat Ikhlas:

Anonymous said...

hoh...nak dpt baby lagi?

zan said...

ameen...

Khairi said...

sedang kerja keras ke bro hehe.

cek chun said...

nampaknya cikgu dah bersedia untuk coti tiga bulan

Kap said...

season baru, cerita baru.

g0m0k9enDek said...

oh, ok...

marina anakcikbob said...

congrats bro.. haha..

Hazwan Arif said...

tahniah bro~

peladang said...

farmville lu subur

LS said...

Amin!

cikseed said...

tambah askar lagi lah jawabnyeee

~najwa~ said...

mungkin cikgu kuala kubu ada jawapannya ;)
petanda baru;)

Murah Gerek said...

kah kah kah.......wa yakin....rezeki lu murah..!!..kah kah kah...

I want to lose weight said...

dah sampai masa ler tu :)

Anonymous said...

kalau betul, tahniah, bapak! :D

hyer greveieor said...

petanda yang agak rumit diterjemahkan dalam bentuk esei pendek...

kakiberita said...

petanda ini mirip petanda potensi diri.. potensi dalam diri yang anda tak nampak...

StingRay said...

Hasil kenduri kawin cuti sekolah bebaru ni kot.

haha..

Pala Maldini said...

petanda nak tambah tentera lah tu..

Hadi Hamzah said...

Fateem nak adik baru..

Anonymous said...

Tahniah Bro.

Anonymous said...

entry anda semakin membosankan compare to previous entry.

Anonymous said...

jawab cikgu kuala kubu jawab...haha
tahniah2!!

TAIN 3T said...

tanda ramai orang pompuan akan cuti dan ramai orang2 laki akan menanggung kerja tanpa dibayar elaun tanggung kerja

TAIN 3T said...

tanda musim orang pompuan akan cuti rehat lama dan orang laki bakal tanggung kerja (pejabat+rumah) tanpa dibayar elaun tanggung kerja

nazbir said...

petanda buruk.gua tak tipu.
dulu sorang kes macam lu,lepastu semua anak2 kecik dia sorg yg jage.

zmah said...

Tahniah...nak baby ke?

lalink7 said...

ehem2...tahniah..~

PaidenRich said...

Haaahhhaa....kes ko ni same cam akulah....p mana2 orgg ngandung.....yang best 2... isnin lepas, masuk2 je opis ade minah baru... cun..tapi tuk2 tgk perut dah mem boyot...hahaha....so hari2lah tgk org mengandung....pentada entah...baik buruk terima jelah, pasti ada hikmah darinya...he3....

miss saiya said...

mgkin ptanda kcil dunia nk kiamat