Thursday, December 30, 2010

Merempit Emas


Jos bagitau gua, sekarang ni scene 'merempit emas' tengah menaik. Memang buat duit.

Merempit emas bai, dengar nama pun dah rasa ganas.

Gua tak tahu lagi teknik merempit macam mana yang boleh kita rempit ke emas ni. Berapa tiang dia boleh pergi?, ada main cilok ke tidak?, main area Federal highway ke jalan Tg Malim - Slim River?

Emas pulak mesti yang jenis padu!, kalau merempit pakai emas jenis geronggang harga jatuh. Orang bank Rakyat tak boleh nak ejas. Itu orang bank la susah nak up..kalau pergi bangunan belakang kedai pajak gadai Ah Teck memang boleh rempit tinggi punya.

Dengar cerita, ramai dah jadi kaya ikut jalan rempit.

Tak boleh jadi.
Gua pun kena merempit juga nampak gaya ni.

Namun ada satu persoalan besar yang perlu gua selesaikan sebelum pergi rempit...


Di ceruk lemari mana bini gua sorok dia punya gelang?

10 Nasihat Ikhlas:

J.M.R said...

kahkahkah..test market ngn gelang bini bro..

cikpia said...

jap aku gugel lu merempit emas tu jadah apa..... nnti aku mai balik komen.... he he.....

LS said...

bini lu punya pun lu nak sapu. dem!

Kuwe said...

Kena belek bawah baju. Kalau takda jugak. Habis terik bukan dalam almari,bawah bantal.

Khairi said...

kalo kedepankan emas zulian agak2 lepas tak merempit?

aku dah baca artikel tadi lepas google, mcm boleh pakai je ni.

dyna syamsuri said...

ntah2 dah takde brg kemas bini ko, de tsadaikat pajak gadai mungkin.

nuurnoar said...

ragut..yes!..gua cepat pikap

little monster said...

haha klau amik bini lu pnyer gelang ti lu kna ganti balik..mau cikgu kuala kubu mntk yg lagi up! lagi sush...mmg rempit abis..

TunTeja said...

hahaha.sile2 :p

Anonymous said...

bro, lu punyer bini dah p rempit dulu....
:-aLCapone-