Tuesday, December 28, 2010

Azam 2011


Azam gua tahun 2011 ni cuma nak kurangkan makan nasik.

Sebab..tahun 2012, gua punya azam...


:
:

:
:

:
:




Amacam?,

Ini kita panggil 2 years planning.

30 Nasihat Ikhlas:

speedrider said...

CBR 1000RR? Serious?

Ciki said...

jadi bykkn mkn bijirin.. hehe

Khairi said...

Cun dah tu. gud luck hehe.

cek chun said...

gua sokong jer bro. misti mantap ahh naik mesin tu sambil perot ditampar2 manja dengan jaket kulit.

Abdul Munir Sanusi said...

Halamak brader. Macam mana kita punya planning boleh sama. Gua kurang-kurang nak rembat Kawasaki next year.

mofaizmz said...

beli boleh.. nk maintenance tu yg nk kurangkan lg nasik

LS said...

Peh! Gila aggh!

REPUBLIK N9 said...

gua ade satu, nak pinjam???

SwEetForEst said...

semoga tercapai..aminn...

^___^

mdynani said...

sungguh jauh ke depan..
Cayalah !!

Deez The Great said...

bwk bekal g keje....suh ckgu masak pg2... lagi sebb.... ^_^

ahmad fathi said...

pergh...ini btul2 nye roket

-sha- said...

lepas 2 tahun kau tolak kt aku lahh. nie 2 years planning jgk.

Apit said...

bleh r ride dgn ak...ak minum ayaq 18thn bru leh beli

manager kfc said...

STYLE la pk cik pidamot

RoseHana said...

jimat dan kumpul!;))

shazlea shayla @ maria said...

Fateem nak dok tang mane nnt?

Syakuragi said...

apa hubung kait kurang makan nasik dengan superbike bro?

fiza sarawak said...

azam jangka panjang.brilliant!kahkahkah

Sandokhan said...

huh! stailo lu pnya azam...mmg kool!

AMMOSHAM said...

lu nak jadi suria perkasa hitam ke apa?

dyna syamsuri said...

lg dua thn ang pon jd lidi and rs bawak basikal tuh dah cukup berat.!!

zazaw said...

HAHA
semoga kau dapat capai impian kauu derr

Pistachio said...

3 years planning, tambah ahli keluarga..

zafirah said...

cunn

Mak Su said...

berusaha! caiyuk caiyuk :)

lumut said...

perggghh..
azam x nak kalah tu..hehe

abangsahar said...

beli motor besar2 pegi mana? cari DVD kedai Ravi?

pagi2 lu naik bas ngan Snol jugak kahkahkah...tapi seronok jugak buat azam2 ni..baru mainstream..macam gua cenderung underground so gua berazam untuk kekal tiada azam tahunan.

Selamat Tahun Baru.

Anonymous said...

bro, dari dulu lg aku dh sukuh ko beli sbike nie.. tahan la dr naik bus tgmalim - kl

asma abu bakar said...

Azam terbaik! :D