Sunday, November 21, 2010

Selamat Hari Bertunang


Masa ni gua tengah sedap pekena tidor di rumah.

..dan itu sangat mengundang amarah seisi kelurga...

"Nasi kenduri ada bawak balik?, lapar ni.."
-tanya gua sejurus terjaga akibat bunyi bising ahli keluarga yang baru pulang dari makan kenduri rumah orang bertunang-

"Nasi kenduri kepala hotak kau!"
-marah adik gua tanpa usul periksa-

21.11.2004


11 Nasihat Ikhlas:

Anonymous said...

bhai, zaman ni lu muda belia lagi.

skrg da ada dua permata dunia.
wah!

tahun 2016 agak2 apa cerr?
haha

ahsfantasy24 said...

tahniah..
krja baik, elok dsgrakan..
alhamdulillah :)

c-boz00 said...

adik lu boleh jadi PM..

marina anakcikbob said...

kongret..kongret..

Lann Shaukani said...

Gua pun nak test lah. Kah kah kah!

Nik Saiful Anuar said...

next entry gamba nikah lak, haha

Ariffin Janal said...

berdekah aku bace post tu hahahahahahahahahahahaha

neyra shazeyra said...

HAHAHAHHAHAHAA

Syukie said...

tak kan tidur lagi..adoihhh~
nanti anak nak tunang jangan tertidur lak...kakakaka...


x pasal2 kena "kepala hotak " nanti~

SURIA AMANDA said...

oooops....kena sound setepek..

Amie Xiamie II said...

hahahhaa. gila kejam adek mu itu! =D