Monday, November 15, 2010

Penulisan Blog dan risikonya terhadap kanak kanak.


"Macam mana ni fateem, belajar liat..nanti besar nak kerja apa?"


"
"

"Kerja macam ayah, tulis blog"



Ceper ASTRO gua dah baling ke luar, lepas ni giliran laptop pulak nak kena baling.

22 Nasihat Ikhlas:

fairuz said...

kah kah kahh..mane tau bole jadi macam redmummy keh? :D

lalink7 said...

terbaekkkkkkkkk la fateem..

sebelas said...

stail habis nie...

makdara TERdiva said...

so bijakkkk :)

Cikgooden said...

kalu di sebut pesbukk..lagi naya..hehehe

Azrul Hisham said...

bapak borek..anak rintik.. :)

helmi said...

Tulis blog pun ble wat duit.zaman makin maju.keja dari rumah je.

cahayachenta said...

erk.. jgn ler baling laptop tu.. bg kat sy jer...

Hazwan Arif said...

gud fateem gud haha

cikpia said...

good girl............. =)

ifah said...

fateem kamu mmg bagus!
mane tumpahnye kuah kalau tidak ke nasi. ececece

bapak borek anak rintik

Anonymous said...

salam, minta tolong check email brader

redballerina said...

Haha. Bijak ! :D

g0m0k9enDek said...

fateem2... dulu, kini dan selamanya. sila dgr cakap ayah plz!

faradeeba said...

nanti name blog jdik sembang kencang anak dan ayh versi firdaus ahmad's family.


hohoho ;P

Hambali ® said...

alamak ...

Pala Maldini said...

laptop bagi kat aku.. Tak baik membazir

LadyRye said...

apa salah jadi blogger?

kalau salah, awat hang jadi blogger??

nak baling laptop tu sebab menunjukkan yang blogger neh tak berfaedah, gitu?

abis tu?

sekali lagi

awat hang jadi blogger??

~aLiYa~ said...

haha. fateem2. *geleng kepala* =)

AsyikKompius said...

cayalah fateem...hee

nisa said...

ahaha..credit to fateem..
like father like daughter..:p

mohd faris bin mohd aladin said...

kerja halal