Tuesday, November 16, 2010

Dia pilih KLCC dowhh!


"Aku bagi dia KLCC atau aku..dia pilih KLCC dowhh!"


video

Dan gua pula bagi lu dua orang FUCK YOU!!

Apa?, kenapa gua marah?
Habis kalau tak marah nak suruh gua buat apa?, kencing dalam seluar?


Entry Naga, mungkin lebih 'bapa'.

51 Nasihat Ikhlas:

Hampasnyior said...

makan babi diorang ni!

Siti Mashitah Saidin said...

video buduh budak melayu~

Mikael said...

Astaghfirullahalazim..

LadyRye said...

bilik hotel mahal kot di bb..

cemolot tepi jalan nanti buang anak pun tepi jalan gak arrh!

Lu'Luth said...

peh. bodoh gile mmg bodoh gile...malu aku tengok

Lann Shaukani said...

1. Budak laki tu hodoh.
2. Awek tu bodoh.
3. Memang layak kena fuck you
4. Dirty scum ass moron.

Anonymous said...

dunie ouh dunie~

Zaki Adon said...

kat FB dah bercambah dah maki budak ni..mmg &^&*%^&* but sebagai muslim n muslimah kita hanya berdoa ja la,semoga ALLAH yang mengetahui balasannya utk umatnya

djambu puadovich said...

ada pulak geng tepuk tangan belakang tu...

syamira said...

semoga mereka sempat bertaubatt

sebelas said...

bangang ! bangga ke tu tunjuk satu dunia cium dgn awek? bodoh punya budak !

Anonymous said...

xda maruah..xda moral...xda iman..

Jarr said...

lu cam muka dia kan?berani potong jari kalau tak malam ni, hari jumaat pas kerja pasti dia ada duk melangut kat klcc. nak kita gi koyakkan kasut dia?

nisa sudah! said...

bara kowt tgk vid tu..

Nor ' Atikah bt NorBaki said...

hantak je kepala dua2 ekor tu kat tgh jalan tu..pastu biar kena langgar treler...!!!

frwls said...

aadd jangan aadd!

jangaaaaaann!

Firol said...

bagi dia pilih penerajang atau penumbuk

aku-alam said...

"...Bila nafsu mengatasi akal..
Beginilah kesudahannya..."

-aPi- said...

ini pling bangsat punye ank melayu,
tahap gaban da bdohnye~

kucai said...

macam haram depa 2..pompuan tue pon cam jalang ja..hahahaha

dayahyusoff said...

Ya Allah!!

*diam*

*Semoga Tuhan memberi hidayah dan petunjuk kpd mereka.*

cik-terompah said...

dak pompuan tu dgr yer baru 15 tahun!! aisehh...

zam ali said...

selemah-lemah iman, kita doakan mereka jd baik akhirnya...hehe tp geram jg tgk!!

zX said...

meleis ye perangai... demmit!

Encik Ariff said...

Macam setan.
Esok nak raya,
la ni aku dok menyirap.

Anonymous said...

budak lelaki yg bercium tu gigi jongang.mesti mulut bau tungkik.kalo aku jumpa dtg kuala terengganu,aku rembat budak ni sampai taik kluar ikut mulut.credit to org melayu la nih.byk sgt tgk citer jiwang leleh.haihhh...mcammane laaa nak jage anak anak remaja perempuan masa akan dtg? takkan nak rantai kat tiang 24 jam? fuck laaa budak jongang tuh.sekian tengkiu.

Datin Lulu said...

Rosak masa depan budak pompuan ni.
Kalau jadi doktor satu hari nanti pun, mungkin dia jadi doktor takde sivik.

Ni la akibat mak bapak asek berpolitik. Anak kurang kasih sayang, dok merempat tagih kasih sayang perogol.

Aku bet salah satu kes mahkamah syariah 10 tahun akan datang akan ada budak ni jadi plaintif.

mogobja said...

dy pilih bangunan jagung dowhh..

keh3

I want to lose weight said...

Risau nyer memikirkan anak sendiri yang akan membesar.. :(

monokerome said...

Gua gave faking demm!!!

redballerina said...

dia pilih klcc dowh,
han, tepi jalan han

Nik Saiful Anuar said...

laki x kacak, pompuan x lawa, dua2 bodoh

tgh2 jln jem tuh aku langgar ker dua2 ni bg mati muda

Anonymous said...

due ekor ni bodoh.
makan nasik dengan sambal belacan, ade hati berangan macam new york.
kiss tepi jalan konon sweet..
sweet abah die!!

mamat in-a-box said...

dia pilih KLCC sebab banyak bangla muka hindustan Dowwhhh!!

muakakakakakaka.

oranglidi said...

DIE PILIH KERJA KAT PETRONAS KLCC ke???





beghayoookk!!!!!!!!!!!!!

mohd faris bin mohd aladin said...

new york:D
mcm mane gua nak cari budu lagi cmnie.alamat kempunan la

Anonymous said...

bangsat!!sp yg ade kt sn,xnk maki die plak..dok tgk je pulak..ank haram!!

Madiha Ilham said...

Betapa lemah iman kita, hanya mampu melihat dan mengutuk, tanpa berdoa supaya mereka diberikan hidayah dan semoga Tuhan menyelamatkan kita dari azabNya.

ps: menyampah tengok perempuan menangis pasal lelaki. entah2 laki tu pun mak ayah bagi makan lagi. LMAO!

Raja Fiqri Fauwaz said...

sumpah seranah la semua2.

Blogger komentator heroes.

Anonymous said...

"Aku rasa aku tak salah jika aku berkata tentang keburukan orang dan mengiyakan setiap keburukan orang lain yang diceritakan kepada ku. Iyalah, dah memang jahat, nak bela buat apa? Biarlah dia. Tak ada kena mengenapun dengan aku. Aku tak jahat macam dia.

Tapi sebenarnya aku salah kerana bermula dari aku, dan pertambahan aku sebagai orang-orang yang mengatakan dan mengiyakan keburukan orang tersebut, orang lain turut sama membenci orang itu. Semakin hari berkurangnya orang yang mendekati dia dan dia berasa tertekan dan membuatkan dia tidak mahu berubah dan sikapnya menjadi semakin buruk kerana tidak ada yang mahu menasihati dan menyayangi. Dan semakin ramai yang sakit hati serta tiada keharmonian dalam masyarakat. Orang-orang menjadi semakin liar dan tidak mustahil sikap suka mengumpat juga berkembang pada orang lain. Aku telah memupuk budaya tidak sihat itu! Sebenarnya aku juga dua kali lima jahat."

source : http://www.iluvislam.com/tazkirah/dakwah/1159-aku-rasa-aku-tak-salah-tapi-sebenarnya.html

Anonymous said...

seyes lah oh.
aku tak paham betol..
orang laen becinta break2 jugak.takdelah ayan gila macam dieorang ni.
sayang abes ko comolot tepi jalan?
persoalan besar gile dalam hidup aku.

Anonymous said...

Salam...

Yg lelaki tu tunjuk jantan...bleh X dia buat awek tu "menangis " kerana dia...tu dia suh pilih...& bila salah pilih..lelaki tu nak clash...
budak pompuan tu nangis kerana dak lelaki tu nak putus dgn dia...

bagi lelaki tu...dia hebat..kerana ada wanita yg sanggup "menangis" kerana dia..bangga gila dia..

Bagi budak pompuan tu plak...kompom tiada iman waktu tu...kerana salah cakap..nangis..minta maaf..sanggup cemolot...utk tebus kesilapan...
Lepas2 nie...utk tebus kesilapan..."sendiri faham" la...

Pisangemas...

KABAKOGA said...

ada lagi mamat rambut korea yg overdos layan peterpon,,

Anonymous said...

dua dua tak boleh pakai !

Hunny said...

Astagfirullah.... Dah la buat dosa, tak tau malu pulak tu buat dosa. Ini memang pasangan serasi..

Syukie said...

agak2 lelaki tu serius x 100% nak jadi kan perempuan tu bini dia?

kalau serius 100% pun...tiba2 besok tak sempat nak nikah TUHAN dah tarik nyawa.

Macam mana?

sic said...

rileks lah....baru la mcm new york shiall....
hahhahha.

nadia said...

ni da de jelas muke lm ni ape kate korang jgn kutuk je..cube la amik tindakan..bukan susah nk trace..kalau gua lelaki da lame gua kuar g carik dak 2 org ni..ni da btul2 kes menghina agama gua..to mr. frdaus ahmad..mase ni nk ajak kwn seangkatan lu berjuang utk agama..only writing blog..it's not enough..ketar tgn gua..

cikapot said...

tobat la cepat...
moga dibukakan pintu hati ngko!!!

Anonymous said...

ptt ah da rosak budak2 skang..tetibe aku rasa KL tmpat yg seram...selama aku hidup ni aa paling bangsat

Anonymous said...

muka mcm cicak beb laki ni.dari kau berpeluk tepi jalan,baik kau bunuh diri perempuan oi..apa kejadahnye semua ini.tak dapat bezakan lelaki cicak dan lelaki beriman..inilah dunia..zaman kiamat,hampir tiba..