Tuesday, August 17, 2010

Usrah Ramadhan


Macam ramadhan tahun lepas jugak,

Tiba masanya gua tarik diri sebentar dari dunia sosial kerana ada tanggungjawab usrah yang perlu gua lunaskan bersama tuan guru di Mekah. Kalau tak pergi nanti, berbirat pula betis ni kena libas dengan pelepah kurma secara ghaib.

Berubah la sikit ye tak,
Ini tidak, siang malam menghadap blog, siang malam menghadap facebook, siang malam menghadap internet,

Kepala ni sampai dah nak pecah!


Err..tapi kalau esok esok gua tukar fikiran, maknanya di Mekah ada wi-fi la tu..

18 Nasihat Ikhlas:

missdicup said...

woow..kirim air zam zam satu botol bro!

~AyUri nAdYa~ said...

sangat2 bes peg mekah la..nak ikut!!! teringin nak peg...

~AyUri nAdYa~ said...
This comment has been removed by the author.
Fa-T said...

doakan untuk gua depan ka'abah .. dapat jodoh baru!

ptos said...

takkan lu nak update status fesbuk time tok guru bagi tazkirah..

lalink7 said...

hahahha..kat mekah rasanya mmg ada wifi...hehehe...
boleh la updet memane asalkan jgn sunyi..haaahhahaha

Lann Shaukani said...

Lu pegi umrah ke brader?

deus X machina said...

ye gua percaya bro gua percaya!!

.s.o.f.i.a. said...

anggap la aku percaya walau aku tengah tersengih2 tahan nak gelak.....

jo said...

umrah betul lu ni bro?
seronoklah....

senandung semalam said...

bestnye ;)

Emira Darmia said...

doa kan aku murah rezeki ek...plus dpt jodoh yg elok..bley x? bley la ek..

FdausAmad said...

Woihh janganla macam ni..gua ada sini je haa.

BigMek said...

dah baca blog sembang kencang.tuan rumah dok sembang kencang pun korang pecaye.keh2

oranglidi said...

lu baik pegi usrah dgn dr.H

cHeQgu sQema said...

harap2 taun nih fateem x banyak cakap kat mekah yer?? haha..

Anonymous said...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

aerosmith said...

Baik lu mintak maaf kat peminat lu yg percaya lu nk g mekah.dosa ++ woo tipu bln ramadhan..kehkeh