Monday, July 5, 2010

Hidup tak selalunya ketawa


Ada beberapa hal yang gua sangkut sekarang:

satu,
Ada lebih kurang 10 buku baru order gua belum pos lagi.

dua,
Duit buku ni kebanyakannya dah masuk. Gua harap peng-order dapat bersabar.

tiga,
cikgu kuala kubu tak berapa sihat sejak akhir akhir ni. Malam ni pekena tido wad lagi. Nasib baik gua dah biasa dengan permainan berulang alik ke Kolumpo.

empat,
Disebabkan perkara nombor tiga, akibatnya pada nombor satu dan nombor dua. Tapi gua cuba pos jugak dalam minggu ni.

lima,
Situasi tengah bersepah, gua tak upaya nak melayan blog banyak sangat. Ini pun taip laju laju sambil bersila. Sakit belakang tak payah cerita. Macam cilake.

akhir sekali,
agak agak kalau gua sokong Jerman sekarang, ada orang kecik hati tak?

14 Nasihat Ikhlas:

LANN said...

germany? SPAIN la bang

.o r k e d. said...

ya rawk bro!welcome to d German club :D

Fiq said...

selepas argentina kalah trok..sy terus beralih arah pd german..haha

Khairi said...

haha. apa kata lu sokong spain aje. entry lu kutuk spain tempoh hari kesi delte tuggu SK II aje.

gua tgh lyn buku lu. sikit jam gua kasi review, insyaAllah. td pagi sikit gua ada kepoh fasal buku lu sikit2 kasi budak2 kat blog gua layan stim.

she-G said...

hahaha..janji brazil kalah...
tu la...sembang g
nape dgn cikgu kuala kubu??

Amal said...

germany! good good!

Amal said...

germany! good good!

nurulfive said...

cikgu kuala kubu apesal bro?

cepat sembuh ye cikgu!

nizamsani said...

Semoga cepat sembuh.

Boneka Tak Sakit said...

semoga akak terus sehat.. okay!
bro kencang kejap brazil kejap jerman..
krang jerman kalah nak sokong sapa lak!

mcm aku sty satu pasukan referee!

tintan tintun said...

aiks sik sokon feveret je boss...sokon la urugue plaks..acam ada berani.

Ries Lee said...

multitasking tu bro..

tak per sokong german bro!
german konpem juara!

Khairi said...

semoga cepat sembuh cikgu kuala kubu baru.

AjuA said...

gua sokong german gak.. tapi buku pun nak gak.. jangan lupe kat gua.. dah bank-in lama tu