Tuesday, May 4, 2010

Lawatan sambil belajar


Hari Jumaat ni gua dengan cikgu kuala kubu akan pergi menunaikan ziarah ke Guangzhou, Selasa baru balik.

Fateem tak dapat ikut sebab kena siapkan kerja sekolah.

Gua suruh dia tengok tengok kan rumah, kemas apa yang patut, dan tolong updatekan facebook sebaiknya...

Jangan asyik menghadap tivi saja.


13 Nasihat Ikhlas:

NenekPenne said...

wahhh berjalan nampak...
kesian fatheem kena tinggal
entah2 masa lu tak ada, dia lagi seronok dapat tengok kartun hari2...

gua boleh jaga fatheem ...mau ka?

dila john said...

kes dera ni...

LANN said...

HAHAHA apa lak fateem tak ikut.

nur_nj said...

bro, ko biar betul nak tinggalkan fatem sorang2 kat umah??? hahaha... fatem kene survive ar cm ni. terpikir gak apa la dia nk makan ek? bro, jgn lupa tinggalkan duit belanja lebih2 skit utk fatem tu...

otak ketat said...

ah mana ada masa! nak tgk hagemaru lg kitaretsu lg. haha.

-aPi- said...

waaahhh...
sian fateem kne tinggal...

huhuhu..

api72.blogspot.com

Muhamad A Halim said...

gila..
pg sana bikin onar apa?

SyAkuRagi said...

memang anak budak bleh harapla lu fateem..hahaha

iYda Juhar said...

berjalan je manjang nye

StingRay said...

ah...gerenti fateem dapat adik lah lagi 9 bulan.


hahahhaaa....

Nina Nurziana said...

tak dapat bayangkan cmaner fateem jadi suri rumah sambil belajar. hehehe

fateem said...

ah mengada.

10tonmind said...

sian kt fateem...eh buleh ke fateem update facebook...kalo wa tolong updatekan buleh hikhikhik