Thursday, May 6, 2010

Menculik Miyabi



Cilake, rupanya objek Maria Ozawa ni yang lu orang beriya kirim suruh gua bawak balik dari Jepun tu ye. Sekor sekor memang perangai.

Gua ingat jenama biskut apa benda la itu hari.
Kehkehkeh.

Muka dah ada sikit sikit macam Fasha Sanda.

Nih gua nak tanya, filem Menculik Miyabi ni masuk Malaysia ke tidak?,

Lagi satu gua musykil, tajuk dia patutnya Menculik ke Mencolet?

22 Nasihat Ikhlas:

rchab said...

eleh..lu wat xtau plak sape Maria Ozawa..ckp je la pelakon favorite..hahaha

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

hahahahha aduih! lwk je komen atas!! buat suci murni.. mcm depan ada mak mertua gagagagag!

FdausAmad said...

Lu orang memang suka tuduh orang macam gua ni benda yang bukan bukan..

Anonymous said...

Mencolet??

Kahkahkahakhakah..
SUBTLE!!! SUBTLE!!!

aBoi said...

sape Maria Ozawa?

Muhammad Burn said...

maria ozawa a.k.a miyabi...
xtau ke?? dia tu pelakon...

Leeza Rule said...

kenape nak menculik miyabi???

Did said...

kahkahkah!
gua pelik kenapa dia tak menang award kat oscar.
terbaek beb!

farahfatihah said...

confirm xleh masuk malaysia!!! jom ramai2 g indon , xpun jepun hahahaha

.shin. said...

haha.stylo duh miyabi.haha

shakinah said...

damn aku pergi youtube menculik miyabi tu!!

tajuk macam comelcomel.
haram.

ninaneno said...

lalala~~

Mr K said...

Jangan cakap lu baru kenal siapa iti Maria Ozawa. Dia tu anak murid gua.

.::WaNiE::. said...

hahahha saye menanya soalan yang sama kepada suami saya yang merupakan peminat si miyabi

"abg filem ni masuk mesia keh?"

hahahahahahah

MrPayid said...

gua xcaye lu xkenal maria.. minah ni lg fofular dr drift keta kat jepun tau...wakakakakak... menculik miyabi xmasuk malaysia, tapi COMFIRM masuk torrent...wakakakakkaka

Hazzy Ishak said...

i dun know her
wink

Hidemichi said...

Apa? Kenapa? Nampak mcm baik je si Miyabi tu...? 0:)

noor afzan said...

maria ozawa tu sape?

Anonymous said...

porn star, baek celah mne nye.. xmasuk msia.. jgn riso.. huahuahua

j4l4k said...

feveret sepanjang masa...

QaRaMi HasHim said...

maria ozawa????
tetttttttttttt....

btw, jom la singgah blog terbaru sy..
http://malaysianhotblog.blogspot.com

saya perlukan sokongan anda semua.
be my follower k....

Nur Syaza Azrudin said...

berlakon x kenal maria ozawa.ceh.