Sunday, February 28, 2010

Binatang Jalang


Kepada Siti Nurhanim Aziz:

"Fuck You mothefucker!"

*******
Kita tunggu lapuran underground dan sulit dari cikgu Kuala Kubu esok petang.
Gua tak berapa percaya sangat lapuran akhbar semasa yang seringkali merepek.

50 Nasihat Ikhlas:

jo said...

gua tunggu lapuran underground dari lu..gua memang tak percaya air mata dia tu...fake gila babi..

Anonymous said...

Faker punya perempuan..
Tapi muka lawa...

api said...

mnusia bro,
mnusia.....

TerraKota said...

Tajuk yang perfect!

-Alfatihah untuk arwah-

oranglidi said...

knapa daoooll? aku tak tau

UnNamed said...

yg pempuan nye macam jalang (pukimak la ko x tau anak ko kena dera)..yg laki nyer barua anak haram. bapak die romen dgn anjing sia.. kemak nye org. nak main bola guna kepala budak kecik. ade bran carik abg pidomat la

I want to lose weight said...

Tadi beriya-iya mintak simpati kat TV..

Menteri dah masuk campur ni..
Ada harapan ler mak dia lepas..

Mmg vavi punyer orang...

starsyeea said...

wht on hell were they thinking??

she was only THREE years old u damn shit idiot!!

yup, ku tggu berita terkini dr CKK jgk

syurga buat syafia...

sEmut said...

gua dengan suri rumah equine park ni pun tak habis habis maki minah tu. yang shahrizat jambul tu lebih lebih apahal?

marini rafar said...

aku memang hangin satu badan dengar kenyataan 'MAK' arwah tadi kat berita. "Depan mata saya (sebut dua kali) suspek layan anak saya macam anak dia sendiri. Lagipun arwah tak pernah rasa kehadiran seorang bapa" lepas tu menangis.

Lebih kurang mcm tu la. Dia cakap slow sangat. Aku rasa nak masuk dalam tv dalam curah megi panas kat muka perempuan tu.

Macam jahanam punya kenyataan. sori la, aku membebel kat sini. sebab aku marah sangat2 dan benci penganiyaan kepada kanak2!!

Fuck kepada manusia yang dera kanak2.. harap korang mampus dalam penjara.

Muhamad Nazhif said...

ini suma mainan dunia semata-mata..

marini rafar said...

ah sharizat nak raih undi la kot. undi apa lagi makcik oi! fuck la, aku memang super duper benci kepada dua jantan betina yang macam cilaka ni

eDdY said...

mmg mak dier pon samer...haram...
laki duk penjara...cari balak laen...
pastu wat2 sedih konon...
baper kali maen cocok2 ngan balak tu tah...
dah barai...
pastu wat2 sedih...
konon menyesal la tu...
rejam jer manusia jenis ni...haish

p/s: gua mmg panas la dgr brite ni...
kalo pompuan jalang tu ader la depan aq..aq nak jek perot dier puas2..haha

marini rafar said...

laki dia pembunuh. sebab tu kena penjara. aku rasa perempuan ni memang suka lelaki yang ganas2.. pembunuh la, panas baran la.

Berapa kali cocok2 dgn jantan sial tu satu hal, buat2 lemah dan sedih satu hal, apa mak bapak perempuan ni tak tahu ke anak dia serumah dgn jantan tu selama 6 tahun? 6 tahun bukan sehari dua. gila apa?

pu3iman said...

yg patut dijadkan bola sepak adalah maknye!

itu mmg PATUTTTT sgt!

pu3iman said...

"Lagipun arwah tak pernah rasa kehadiran seorang bapa"...

musykilnya... budak ni anak sape?

bapaknye (konon) dah dlm lokap!

fening langau aku!

nama saya aslina said...

ooo...ayah sebenar arwah dalam lokap...patut laa dorang tak duduk sekali ye...

pastu bersekedudukan pulak ngan orang lain...gersang la tuhhh...

gila la itu pompuan...

macam mental je... air mata tu tipuu...wooo....tipuuu...

tak paham betul aku siap menteri pegi backup...

cerita ni macam2 dia boleh belit janji bleh lepas macam tu je...

tapi kan...aku pelik satu benda la... yang saksi2 tuh... kata berpuluh2 orang nampak budak tu kena tendang...

apa jadah takde seko pun datang nak lempang lelaki yang tengah mengamuk tu... tak pun ramai2 pegi tangkap dia ke...

takkan tendang/pijak2 sambil lari2 pulak...

kudabesi said...

bro..gua tunggu lu punye citer gak. risikan cikgu KKB mesti boleh percaya

citer kat paper belit-belit la, mak dia aktress terbaik..yg reporter pn malas nak provoke, layan jer

menteri pun tunjuk simpati kat mak dia

-aPi- said...
This comment has been removed by the author.
mdikhqoi said...

butuh la itu perempuan.
dia sudah main sedap sama itu balak..
then...
tetibe nk mintak simpati jabatan kebajikan masyarakat..
b4 dia dapat sympaty dia JKM or Menteri.
kasik hantam dia ke mahkamah dlu.
pasal bersekedudukan dengan itu balak...
dah jatuh hukum. JKM nk bagi apa pun wa dh tak peduli

crazy_labelle said...

mmg mak die sial seyh...
dlm berita td die bole bela pakwe babi die....
pastu nenek die ckap bile sy tanye knp ade kesan cucuk rokok etc, mak die kate jatuh biase je n tanak bgtaw... nenek die da ckap da, kalo mak die bg taw si mat yg wat, die nak wat repot polis...

saya.L-A-N-N said...

fuck u la nurhanim aziz.

yushida03 said...

salam.

tunggu lapuran lu jugak.

sad. kena tunggu ada budak mati dulu ker baru orang keliling terhegeh2 nak ambik tahu pasal orang berzina?

kuasa Allah, kematian arwah membuka banyak persoaln dan kepincangan dalam masyarakat.

A.I said...

tak padan ngan muka yg ala-ala manis tu. prangai cam haram jadah!!!!! dek kerana giler jantan, mati anak!!! jalang sial!!

Anonymous said...

aku rasa nak ludah aja muka dia..kimak!!!!

Sarabat said...

Makin celaru. Bukan salah guru Matematik atau juga cikgu ajar Ilmu Hisab. Namun 'sifir'nya mengelirukan. Sejak artikel berkaitan 'isu' ini mula ditulis di sini, masyarakat mula bermatematik. Dibodohkan atau sengaja memang bodoh !
Jangan silap, masyarakat tidak mudah dibodoh-bodohkan dengan angka mudah sebagaimana yang diberikan oleh ibu Syafia. Ikuti sembang 'angka' dan Ilmu Hisab versi Mazidul di sini, dan dicopy pastekan dibawah untuk rujukan.

Mazidul - Ibu mangsa bunuh, Syafia Humairah Sahari, 3 tahun, Siti Nurhanim Aziz, 25 tahun menafikan (baca: di Buletin Utama TV3, 28 Februari) dia mengandung 4 bulan. (baca : Tubuh dia, perut dia, rahim dia, jadi kita terima kenyataan itu).

Namun dia tidak menafikan kenyataan (baca: mengaku) mempunyai anak lelaki, Shakimi Iqbal Sahari. Bayi didakwa anak bersama suaminya Sahari Usol, 33 tahun. (baca : Suami dia, anak dia, justeru dia lebih tahu). Cuma ada satu perkara kurang jelas pada pandangan saya.

Menurut laporan akhbar (baca: tidak dinafikan Nurhanim setakat ini), suaminya, Sahari ditahan reman tanpa jaminan di Penjara Sungai Buloh sejak tahun 2006 kerana kes bunuh (baca: belum disahkan Jabatan Penjara Malaysia).

Biarpun sistem parol (baca: banduan dibebaskan lebih awal sekiranya memenuhi syarat ditetapkan Jabatan Penjara Malaysia) telah dilaksanakan, namun kes membabitkan Seksyen 302 Kanun Keseksaan, membunuh, TIDAK boleh diparol. Maksudnya, sejak 4 tahun lalu Nurhanim tidak bertemu suaminya. Dia mendakwa digantung tidak bertali (baca: belum bercerai secara sah) dek suami, berikutan itu Nurhanim bercadang akan membuat tuntutan fasakh.

Mungkin ada antara kenyataan di atas tidak tepat. Tetapi ANDAI semua kenyataan di atas itu fakta, timbul satu persoalan perlu disahkan jawabannya. Anak bongsu Nurhanim, Shakimi berusia 1 tahun 6 bulan (18 bulan) manakala suaminya tidak pernah dibebaskan sejak 4 tahun ( 48 bulan) lalu.

Bukan kah perempuan mengandung hanya lebih kurang 9 bulan? Bukan 2 tahun 6 bulan ( 30 bulan).

Matematik : 18 bulan + 30 bulan = 48 bulan = 4 tahun.

Lebih menarik, Nurhanim dan 'Abang Mat' (baca: panggilan nama suspek) dilaporkan mula menjalin hubungan sejak 4 tahun lalu, ketika dia masih isteri orang (baca: status masih sama sehingga kini).

Pening!

NOTA : Saya berharap ada pihak mengambil sampel DNA Syafia dan juga bayi terbabit bagi memudahkan pihak berkuasa menentukan identiti bapa mereka

dari blog- Albanjari

pendekar laut said...

aku igt aku srg2 aje dok caci pompuan ni. Rp2nya rmai lg yg sependapat. Pompuan ni ptt di humban dlm lokap, ats tuduhan bersubahat mendera & membunuh. Boleh plak buat muka kesian mintak perlindungan kebajikan. Yg shahrizat dok pi tunjuk simpati tu buat menatang hape? Pompuan ni mmg sial.

Kpda suma yg menjadi saksi semasa laki sial tu tendang budak ni, anda mmg bacul sebacul2nya. Rmai2 nk lwn srg laki pn tk boleh? bengong, baik patong anu tu.

AZLAN MOKHTAR said...

"tungu kertas siasatan siap dan kita akan rujuk AG untuk tindakan pendakwaan" - ayat standard sektor perundanggan di Malaysia.

ayobkelubi said...

gua sebak bila baca sokabau. baya anak gua jek tu jon..

kalau gua jumpa dua2 binatang tu mmg gua pijak kan aje!.

kimak betul..

Anonymous said...

Bodoh gile pompuan tu..
Anak sendiri kene dera pun tak tau..
Aku rase mamat babi yg bunuh safiyah tu akan mati dlm penjara kene belasah kow-kow dlmpenjara nnt...

Mak si safiyah yg dok berlakon tu pulak...Allah je yg tau..Azab Allah tu pedih..msti pompuan tu tidur tak lena sbb sebagai mak die sepatutnya back up arwah anak dier..bukan mamat yg tak tau ujung pangkal...takkan kene cocok ngan mamat tu anak sendiri wat bodoh jer..

Pendek kata, takde perkataan yg paling teruk dlm dunia ni yg boleh dibagi pd mak arwah ngan mamat tu..

Aku rase diaorg ni dr spesies binatang yg belum pernah dijumpai sebelum nih sebelum ni.

.::WaNiE::. said...

berlakon sangat! motip tak tau anak kene dera..

menyampah orang yang ingat dia boleh bodohkan orang lain ni

Nur Wajdan said...

anak comel2 selamba je dia bagi pakwe dera. kot taknak bagi kat aku jer... aku nak... macam haram punya pompuan... buat malu kaum hawa jer... tanda dera tu banyak... entah2 dia pun tumpang sekaki... bodoh punya pompuan... anak hang tu dah kompem dah syurga... hang jgn dok merayu pulak kat anak hang kat pdg mahsyar nanti nak tumpang masuk syurga sekali... perangai macam setan mana layak masuk syurga... geram sungguh kat org perangai mcm setan ni...
yang tok dgn tokwan tu pun awat la betoi bendoi sgt. dah nampak tanda kena dera tu ambik la dok sekali. dok biaq mak dia bela buat apa... kalau tak mampu, bagi kat org takdak anak. depa mau bela...

10tonmind said...

mmg binatang,binatang pun x wat camtu

KAKTINY said...

kalau nak kata GILA B**I... rasanya, BA**I PUN TAK GILA MACAM BETINA TUH!!..

Patutla P.Ramlee dlm citer Musang Berjanggut merantau jauh gara2 nak cari PEREMPUAN utk di buat BINI.. sebab kebanyakkan yg ada adalah BETINA!! mmg TERBUKTI!!.. Betina je yg tak reti jaga maruah...

BUDUS TAHAP TENUK SEMPUT!!.. Maruah macam kain lap meja..

Anonymous said...

itu betina yg namanya Siti Nurhanim tu patutnya dah lama mati kena rejammm....

Anonymous said...

siot doh!
dl berite tdi pon, mak de wat2 nanges, padahal x de air mata kua pon

bajet siakkkk!

AjuA said...

gua nak kutuk banyak2 pun benda dah jadi.. cuma gua bole cakap..

"kalau gua nampak Siti Nurhanim Aziz kat tepi jalan.. memang gua ajak romen terus!!!"

cun tuu..

Anak Bapak said...

teruk sungguh....ct nurhanim....laknat Allah bersama kamu...famili si nurhanim tu pun kena bertindak tegas bila tgk cucu dia mcmtu..siasat betoi2...

Anonymous said...

Family depa memang barai.....

aL-gOjO said...

pelik, aneh dan ajaib!
6 tahun dah tinggal bersama takkan tak tau pulak. takkan kena cucuh puntung rokok pun tak perasan?

Aduhaii...manusia akhir zaman

sudahlah, megi saya suda kembang

I want to lose weight said...

Mmg bengkek..
Rasa nak ludah je TV setiap kali muka pompuan ni kuar TV..

Tapi.. motif aku nak ludah tv sendiri ?!!!

azuwa said...

ish3...
ape-ape hal pun, semoga yang buruk itu dijadikan sempadan buat kita.
dan doakanlah semoga ibu si mati bertaubat dan insaf.
nak emo teruk-teruk pun, benda dah jadi.

=_=

pari dalam tin said...

prihatin gak rakyat Mesia ni ekkk.. :D

UnNamed said...

ihik...dlm siyes2 aku maki hamun,, tergelak jap tgk nick ko.. ade ke gune "pari dalam tin"... carik la sardin dlm tin ke...ade gak pekdah nyer ahahahahaha

NenekPenne said...

dia sedih ker apa ker lantaklah kan, hukum zina tetap kena charge kat dia..

kalau pompuan yang minum arak secara terbuka kena hukum tak kan si pompuan tu yang berzina bertahun2 tu boleh lepas pulak?

menteri pulak tak payahla nak meneguk di air yang keruh...

jangan politikkan isu ini...



agaknya memang tuhan nak kasi tunjuklaa kan...kalau anak dia tak mati, orang tak tau pun betapa sundalnya hidup mak dia...betapa teruknya mak dia bergelumang dgn dosa dan noda...

tak per, budak tu sah2 masuk syurga

SUXX said...

jom wat page kt fb 'i hate perempuan jalang' tu.

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

betina neh bru skg t'hegeh2 mintak JKM bela dia ngn ank2.. yg dlu ko x mintak JKM tlg apsal..?? pstu leh laks wat statement dia dh mintak cerai tp laki dia x mo cerai.. ko neh x bljr agm ker hape.. klu laki ko x nk cerai, pi lar mintak fasakh.. haa..lps tue kt nk main ngn si MAT tue pun bley.. ko punye psl abes martabat ISTERI jatuh weyhh..mmg cam hareeemmm jer betina neh..

mcm x logik sngguh statement betina neh kata ank lelaki bongsu dia yg umur 1 thn 6 bln ank laki dia..laki dia duk dlm penjara sejak 2006..klu pikir logik, ko conceive thn 2006 (kata larr kali t'akhir wat projek b4 laki msuk pnjara), konpem ank ko lahir thn 2007..so, msti umur ank ko dlm 3 thn..tp cmne ank ko bru 1 thn 6 bln ek?? cmno aku tahu..?? coz aku conceive thn 2006 & branaks thn 2007..ank aku skg dh 3 thn..

lg satu kan..cube korunks renung2 kan.. mmg Allah nk tnjuk p'buatan jalang dia kt umum..tu psl ditakdirkn arwah mati kena dera ngn boipren mak dia..cube bygkn arwah mati sbb skit pewott kerr, konpem 1 malaysia x tahu psl kes b'sekedudukn betina neh..

ape pun alfatihah utk arwah.. dia dh jd bidadari syurga pun skg..

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

dlm FB dh ade group:

Kumpulan mengutuk penderaan dan pembunuhan adik Syafia Humairah Sahari

meh reramai joins..

Anonymous said...

besedudukan dgn babi tu dah 6thn....arwah br 3thn...so saper bapak sebenar arwah....yg dlm penjara tu ke...konfius..

Anonymous said...

korang fak fak... kimak2... dah terbit dosa kecik... tak psal2...

nak maki... maki je ngan tertib... dari si penjenayah agama dan bangsa tu dapat dosa... terpalit ngan kita semua plak...

PEACE!... :D