Monday, December 14, 2009

Ulat


Apa hal budak kerja ulat yang baru tiga hari in charge jual tiket dah berani cakap tinggi suara atas muka gua sambil buat wajah bengis?

Kalau gua buat isyarat 'taknak' tu maknanya taknak la.Gila apa paksa gua beli tiket bas pergi Johor Bharu?
Perangai sama dengan orang MLM.

Nasib baik bahasa keras beliau belum melepasi garisan kurang ajar.
__________

Dan kepada budak budak bas-mate yang berdiri teguh dibelakang gua tadi sambil pegang batang paip, gua ucapkan terima kasih.
Sempat lagi lu orang rembat batang paip dalam longkang tu ye.

31 Nasihat Ikhlas:

sharamli said...

kena btg paip pedih x?

ezzati said...

aku dh serik dah beli ngan ulat ni..kena tipu skali..

oranglidi said...

kalu wa ade pun wa angkat batang paip jugak.

Mohd Muzamel Zainal said...

gua banyak kali kene kat jb dulu, tiket rm18 kene charge rm 40. perangai macam israel

cikmemy said...

ulat gitu kat mane2 berlambak.
semak~

AjuA said...

gua blakang lu tadi. tapi tak pegang besi. gua pegang penyapu je!

Azrul Hisham said...

bro, nak gaduh ajak aku skali...dah lama tak lempang ulat2 tiket...perangai macam haram jadah...

abe long said...

dulu2...cikgu2 pggey aku ulat gak...



ulat buku



dulu2 la..

Penguinraksasa said...

Hahaha..btg paip!!!Hang naik Transnasional 516 Alor Setar - Butterworth kompem x jumpa ulat tiket..ambik monthly pass jer!!

jo said...

peh!
gengster..

langkasuke said...

sejak bile lu jadi chan ho nam?..

si ninaa la ! said...

tulaa. lain kali naik flight je. ehe

mYpRecious said...

mmg gile ulat2 neh.. ade biley pakse2 org beli tiket..

ctfza said...

bro.. ex-smkasas kan?

Guten Tag said...

ulat tiket nih memang kuang ajor jugak kadang2 tuh..sales dia kurang la tuh..

MakLang said...

Sama dengan org MLM...sentap!!

haha

nasazfrog... said...

payah jugak nak halau ulat2 ni ek,, ade je di mana2,,, uh batang paip tu bro,,, bahaya tu kang tak pasal2 ado yang pitam.. :)

Silverian said...

Memang patut ajar ulat tiket tu macam tu. Dah lah perangai macam ulat taik! Apa-apa pun HAIL to you bro......

pB said...

ulat??

ikhqoi said...

diorang ulat tiket?
hang-ulat bulu kot
hehe

Tak Lawak said...

kasi debik je mamat ulat tu..dia belum kena lagi tu berani paksa2 org..cehhh

noor afzan said...

isk2..

noor afzan said...

isk2..

lucky said...

dasat tol pgg btang paip.. ishk2..

zizie ali said...

Perangai sama dengan orang MLM?.Simile yg kreatif. haha

daPur said...

juz drop by to say hye

Hidemichi said...

kasi ajar sikit...

Mie Master^G said...

sib baik budak2 bas-mate back up ngan btg paip...kalo paip getah, gua rasa lu cabut dulu awal2...hehehe

NenekPenne said...

gua pun pantang kalau gua kata tak nak, depa paksa2... samalah gak dgn orang telemarketing yang dok sibuk promote barang segala bagai... gua tau tu kerja depa tapi hagak2nya...

maya amir said...

suh ulat tu dok dlm batu..

superb girl said...

huh..
keganasan btul..
nape hang xsepak jer??huhu..