Thursday, November 5, 2009

Malas II

Gua sangat sibuk dengan hal hal usrah sejak kebelakangan ni.Ada projek yang gua tak boleh cerita kat lu orang.Sikit sikit boleh la..

Gua kena buat meeting peringkat PBB untuk semua bahagian hal ehwal agama.Ketua Syiah, Sunni, Wahabi dan Tabligh nak buat perjumpaan.Entah apa yang depa nak bincang gua tak berapa pasti.

Gua saspek mungkin berkenaan isu 'tahlil', atau isu 'doa qunut' atau isu ' berus gigi'. Berat macam gampang.

Hal hal remeh macam menyerang negara Amerika, membela kebajikan rakyat Palestin dan melaksanakan Islam hadhari semua serah bagi gua hendel.Mana cukup anggota badan gua nak setel sorang sorang.Tau la perkara remeh tak besar mana.

Mujur guru Mekah gua boleh bantu secara mimpi.Terpaksala gua tido lama lama nak dapat dia punya mimpi.

Ok gua tak boleh lama lama.Chow!!

NOTAKAKI
Tadi gua nampak di KLCC ramai gila orang islam malaysia makan MekDi sambil minum air Kokakola.
Ahhh gua lupa sekarang perang Israel-Palestin berenti rehat makan KitKat, jadi bolehla gua ambik peluang makan Mekdi.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Boycott???...nanti bila perang sambung balik, media bising bising kutip derma sambil tunjuk gambar budak putus kepala..gua sambung Boycott la..

p/s: Entry ni gua kasi tembak guna wi-fi Starbucks..dan lagi satu gua nak bagitahu,frappuccino grande memang sedap yaa amat!!

21 Nasihat Ikhlas:

najwa hazirah halmi said...

memang semuer kes ringan2 tuh bro..cis!

najwa hazirah halmi said...

pes...?
wah terujer suda!

dulu aku Nora said...

dem!..sebab2 tak di elakkan gwe pun kena paksa makan mekdi 3 minggu berturut2. Duit gaji ujung bulan pulak baru dapat!.

Cik Dila said...

oho...tetiba je aku terasa dengan perenggan last tu..boikot2!!

Ries Lee said...

bro, better tgk video ni...
ader 13 episode..
ttg kemunculan dajjal...
http://holywar-efairy.blogspot.com/2009/10/satu-ketibaan-arrival-versi-malaysia.html

inDah iNdrIana said...

wah.. ayat lu mkn dalam..
wa bru ingat nk baham mekdi..
terbantut niat wa,,,

nmz said...

ini mcm tempias isu semasa skang je
hmm

oranglidi said...

boikot jangan x boikot

ticnube said...

boikot la..aku hentam jekr..

Nur Syaza Azrudin said...

perh.pedih je kena.

KAKLONG said...

haha..
terer reverse psycho

Moon~~ said...

makan dlm gila..perghh..

Al Quds Travel said...

PROMOSI MUSLIM TOUR
“Maghi Pakat Gi Jale”
Tel: 609-747 9999

TIANJIN-BEIJING
6DAYS 5NIGHT
HARGA DARI RM340

CaPiQa said...

alasan nak tidur lama2 tu memang tabuley blah. ;p

zX said...

pedas2x!

jo said...

gua boikot!!! gua boikot!!!



gua makan mekdi!!!! gua makan mekdi!!!!

Anonymous said...

Salam...

Aku risau tul..
semenjak Firdaus nie mengucapkan bye pd "100hari" nya...aku dpt detect 2 benda:

1.dia makin malas nak wat posting...
2.dia makin slalu nak tido...paling X bleh hendle...nak "tido lama-lama" tu...cian kt fateem ooo :)

Firdaus..ko pun kena bincang kt PBB tu pasal selawat Syifa beb...

link soalan kt sini: http://www.youtube.com/watch?v=J0Qu0d76cp8

Link jawapan BACA kt sini: http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=702

semoga kita X menjadi pening dengar penerangan mereka....

pisangemas81

«♪Ruff♪» said...

ngeee....
singgah jap....

momguess said...

aku tgh mkn mekdi nie
aper cer???

cHeRyNa PiReS said...

aku tak boikot selagi org islam tak cipta bahan utk org islam yang senang didapati, murah harga dan kurang hasad dengki:)

improve diri sendiri dulu...

Tempayan Pecah said...

waaaa... nasib baik aku tak singgah mekdi tadi...ahak ahak...