Saturday, July 18, 2009

Entry KemasKini Pendek - #1

2.15 am

Gua sedang berada di Prince Court Medical Centre.
Pagi Ahad gua nanti gua nak santai di Bilik Besalin. Gua harap gua tak mengantuk sangat masa lepak di sana.

Gua juga sedang bertarung dengan kesejukan penghawa dingin yang tiup gua kuat sangat walaupun gua sudah kilas punat dia sehabis 'low'.
Kalau gua tutup terus,nampak kurang ajar pulak.Tak manis lah...

Dengan Izin Tuhan..mulai esok,gua kena puasa dua bulan.Silap silap seratus hari.Lepas seratus hari nanti bolehla gua buat pengumuman mansuhkan cukai jalan.Itu pun kalau kabinet setuju.

Gua dah mula nak merepek bukan bukan ni...
Bedebar woii!!!

PERBUALAN SINGKAT (Kemaskini pendek #1.5)

6.10 am

Gua :Lu tak payah takut takut sangat..buat macho sket!,tak heroin la kalau lu takut.

Bini Gua :Gua tak takut la..Gua steady saja..Lu ingat tak nak buat apa lepas gua besalin?

Gua : Ingat..lu nak gua masukkan gambar baby dalam Fesbuk macam semua orang selalu buat tu kan?,Jangan risau dalam bilik tu ada wi-fi,taula gua buat macam mana nanti.

Bini Gua : AstaghfirullahalA'zieeem.. bukan Fesbuk laaa....Azan la, Azaannn!!!

25 Nasihat Ikhlas:

syahidahariff said...

bini nak beranak ke?? :)

FdausAmad said...

nampak gaya macam tu lah..

asrulleeban said...

wah tahniah... kasi didik supaya leh ganti najib the pm nnt ;)
semoga selamat...

Kaseh said...

moga selamat segalanya..n tahniah yer..

langkasuke said...

tahniah beb.. letak nama gua nanti..
kah..kah..kah..

UnGu VioLet said...

salam perkenalan dan salah ziarah.. blog walking, terjumpe blog nie.. nice blog!!

boleh menambah kenalan blogger.. ade masa, jempt ke teratak Ungu Violet.. salam ukhuwwah..

sEmut said...

all the best buddy!

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

bro,
bini maw beranak kah..congratezz..smoga smuanye selamat yerr..

FAD ARIFFIN said...

moga selamat sumernya. hapdet cepat2 blog ya bila sumer dah selesai.

iYda Juhar said...

gud luck!!!

api said...

kalo bini lu sepak lu time tu,
mmg gua tak slahkn die da....
;p

didiey ;) said...

taw tak nak azan camne???
ke nak didiey ajarkan??
hehe :D

noor afzan said...

tahniah bro..
jgn lupe masukkan kat fesbuk lepas azankan die yer..
agagagaga~

Noorlaila Mohamed Nor said...

alaa masukkan kat blog jugak!
fesbuk tak boleh bukak
nak tengok baby jugakk!!

criestz said...

lu nk ajal gua ke lu nk ajak gua bro??
ke lu pelat xley ckp k ??
mane nasi nye !!
lapa nie..~ =P

criestz said...

ko seennggalllll !!!!!

Abrahyn said...

dah datang ni...nasik pon dah abis aku kerjakan...ko bertenang sket bile bini nak beranak tuh...jgn lupe azan taw!

AdjLa said...

weh mne lauk kndurinye?

jga leklok bini ko tu.
jgn asek nk maen fesbok je..haha.

pu3syakira said...

nama i lagi sedap utk baby :p
itupun kalo baby girl :D
jgn letak nama anak fesbuk sudah ye hahaha!!!

Signorina Syima said...

astaga... fesbuk yg lu ingat???

aslina said...

takleh blahhh...

gjiEsaLim said...

gile addicted fesbuk...hahahahha

GadisHijau said...

haha sengal..

noBody said...

tahniah2..smoga selamt sume

Aujinz said...

memang jawapan jujur zaman millenium... fesbuk yang di ingat ingatkan..waakkakakaka..macam sehtann!!