Tuesday, June 14, 2011

Kerja Bermanfaat di Pasaraya Yatt Fong






3 jam.




Aku ulang..




3 jam!




Aku berdiri sampai tergeliat kaki.

29 Nasihat Ikhlas:

Latifah said...

3 jam? hahaha...
cayalah Faseeh!
makin comel la Faseeh, dah besar dah kan :)

cucu umie said...

3jam tu..aduyai, adik ayie pon xmcm tu..
kuikui biaselah budak2..layan shjelah apa yg ptot..

LS said...

Keh keh keh! Mesti cikgu kuala kubu shopping lama ni :D

I want to lose weight said...

sini paling murah.. 50 sen satu round :)

klu kat KL.. rm2 satu round

sharizal said...

nape x duduk bro..... huhuhu...

Dr. Ben said...

lain kali bawak sleeping bag sekali

Cik Miza said...

beli satu bawak balik rumah

Rafidah Bakri said...

beli la 1, letak kat rumah :)

intan.maisarah said...

tahniah
anda bapa mithali

aQi + GenGkey said...

err...
1 je ayat yG terbaek...
anda seorang yG sangat-sangat penyabar..
hehe..:D

Encik Amie said...

lepaih ni bawak kerusi lipat tu, takdak la tegeliat kaki hang tunggu sampai 3 jam

light saber said...

hahaha, nasib 3 jam jer..kalo dia nak lagi camne?

afrohead said...

mithali!

TunjukSatuJari said...

sudah sudah la tu nak ungkit! apa sangat 3 jam nak dibandingkan dengan ucapan terima kasih kat hati si fateem ni. jenis bapak tak ikhlas.

Sukma Bintara said...

hahahaahhaaahahhahahahahaah..... beli satu kat umah~~!!!

Anonymous said...

bro, 3.40 pm kot? ke mmg pg2 buta? gua pelik apehal lu bawak anak kuar beriadah pg2 buta. keh3

marina anakcikbob said...

uihhh...apsal xnaik sekali. xde la tergeliat kaki. hahahaha..

jo said...

layankan.......heh!

nizamsani said...

dia keluar lagu apa?

miyot said...

anak punya pasal,haha -..-

Mummy said...

budak2 biasa lar..kalo dah ada kat rumah takder mananyer dia nak main...dah macam menabung kalo jumpa benda nih...seharian2 pun dia tahan...kalo diajak balik dia menangis..layan jer la

papasemut said...

hehe..yat fong! dlu ms dok tg mlim dekat ja kedai ni dgn umh sewa aku.aku dlu sewa umh 3 tgkt kt blkg tu dok 16 org

Orang Akaun said...

tak kebas bontot pulak dia

cek chun said...

banyak pulak duit syiling kau yer

cik ina said...

hehe..kesian.berapa bnyk duit habis ??

♥ p a A n i ♥ said...

3jammm??? hahahhaha. kesian kesian :)

cikseed said...

legend anak ko beb!

samad said...

3 jam? mcm tipu je.

Afikah Aziz said...

lamanye...tahniah anda mmg penyabar