Tuesday, May 3, 2011

Favourite Quote


Tadi di pantry pejabat,

Ada seorang makwe dengan seorang makwe lagi berborak pasal 'favourite Quotes'.

Gua yang berdiri di sebelah cuma tersengih sengih menghirup air milo sambil mendengar Quotes yang bermacam macam dan hampir kesemuanya berbunyi orang putih.

Salah sorang dari dua makwe berkenaan dengan tiba tiba bertanya kepada gua:


"Fdaus, apa you punya favourite quote?"


Ya. Gua pun bukannya koman sangat. Gua pun ada favourite quote. Favourite quote yang dah jadi macam zikir. Favourite quote yang gua quote hari hari paling kurang 10 kali. Bukan poyo poyo punya favourite quote. Quote paling true yang takde bunyi merepek repek.

Maka gua balas lancar:



"Adik, pakej rm200 sebulan ni memang paling optimum!."



Kedua dua makwe tadi terus pura pura sibuk sepit kuku lepas dengar favourite quote gua.
Gampang!, tak respek langsung dekat favourite quote gua.

10 Nasihat Ikhlas:

Encik Amie said...

cara lu memang steady la bro.

LS said...

+1

mmg naissss

Fatimah Zahra' said...

haha. siot jeh..

Naim Bahari said...

cilakak.quotes takaful

Melda Mohd said...

Quotes ke arah kejayaan dan kecemerlangan tuuu. =p

Kap said...

serammm.

cek chun said...

hohohoho
mujoq tak share pantry sekali ngan hang

Republic Aku said...

hehe..makan dalam tu...

salam.

JAIRO said...

hahaha tapi serius mmg rm200 adalah pakej paling optimum!!!!

ulaqcintamani said...

hahaha..siot je quote ang...ingat ang nk sebat quote agi idup agi ngelaban..aleh2 wat promotion insuran..panas hati~!!