Monday, April 11, 2011

Retro bergambar


Program merentas Amazon sekitar 2000-2001

Gambar ni tangkap tahun bila gua dah tak ingat. Kalau tengok pada pixel, memang jenis pixel Kodak 36 percuma Kodak 12 ni. Bila hantar pergi cuci, hati rasa berdebar tak sabar nak tengok gambar yang posing sorang sorang macam ni. Padahal kamera orang lain punya, filem pun orang lain punya.

Berat badan masa ni 58kg. Memang solid!

14 Nasihat Ikhlas:

pisangemas said...

1st... :)

rasa masa nie dah akil baligh ker belum yer....

liyana said...

ahaks! teringat zmn pakai kodak dulu,keh3

sEmut said...

limp bizkit's in the house!

maya amir said...

kekeke... tang hati debar nak tengok gambar posing camne tu buat gua tak tahan gelak..dengg! gua gitu jugak bro dulu2..;D

cikpia said...

ni mesti zaman2 limp bizkit,eminem nie..... he he....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

muka mat mat surau tanjung malim gedansa sungai tengi kuala kubu

intan.maisarah said...

gelak guling2

afrohead said...

haha aku setuju dengan brutalsolo!

J.M.R said...

PMR ke SPM tahun nih?hahahah

jo said...

sekarang ni gambar posing sorang-sorang tangkap ikut talipon. jangan lupa masuk bilik atau tengok keliling. takut ada orang nampak.

Kap said...

pengaruh limp bizkit banyak ni.

cek chun said...

lu dulu2 memang hensem eh bro?

oranglidi said...

peh.. muka suci der..

zati qibtiah said...

sib baik x de "makhluk amazon" kat sebelah tu kuikui