Tuesday, November 2, 2010

Perkara asas dalam kehidupan.


Pagi tadi, sedang gua membasuh muka dan memperbetulkan kedudukan talileher..tiba tiba gua dengar bunyi nada dering dari henpon seseorang yang kedudukannya tidak kelihatan.
Setelah nada dering terhenti, gua dapat dengar pula suara orang bercakap dengan desibel berbisik.


"Heloo..heloo..ehh you call me back, can aa?, i tengah bizi diskas report dengan my bos la..ok aaa..thanks!"


Gua terus berlari ke luar dan ketawa sampai pengsan.


".....Tengah bizi diskas report dengan my bos...!"


Kahkahkah!!!...Kahkahkah!!..my bos my ass!!


Nasihat Ikhlas:
Jangan buat kerja bodoh angkat talipon masa tengah berak.

15 Nasihat Ikhlas:

Muaz said...

Belom cukup bodoh bai.

Tengah gua dok berak baik punya dalam jamban cangkung time kat U dulu, tiba2:-
A : Oi, lu ada kelas lagi tak pasni?
gua senyap, suara iras2 rumate gua. tak sampai 5 saat
A : Oi, gua cakap dgn lu ni.. lu ada kelas tak pasni?
Gua : Ada ar.. kelas sampai kol 1.
A : Cun, kang lunch tunggu gua.
Gua : Ok. btw lu sapa?
A : Nyet, gua call lu balik la. ada madefaker dok nyampuk gua cakap dgn lu.

So salah sape sekang?

muaz lagi said...

Jgn buat keje bodoh bual dgn jiran seberak korg.

Unknown said...

mungkin dia ingat emergency kot..tu pasal dia angkat tepon

Unknown said...

Seb baik tak ada dialog ni:

"hello, call i bal...." cplup!

"HENPON AKUUUU!!!"

IkaAR said...

location dlm tandas ke?? kenapa x habaq

emak. bukan penari tiang said...

stendet aa berak sambil bercakap!

aku siap bercinta lagi sambey berak..

zaman la ni memang la kena moden sikit..mobile tanpa sempadan..

lalink7 said...

hahahahhahah...kelakar...
pernah juga tadi ada org panggil masa kat ladies...tp xberani nak sahut takut 'org halus' yang bertanya..payah jgk tuee..

Jarr said...

kalau jenis cirit..bertindan bunyinye..kah kah kah

mohd faris bin mohd aladin said...

semalam gua berak cair,gua musykil?
bos gua nie jiwa caer la,x ganas lgsg!

Dr. Bentara said...

jangan dibuat

Pala Maldini said...

hahahahahahahaaaha..

Betul la.. Sikit punya haru!

Kuwe said...

hahaha. apsal tak sembur air ja dari sebelah. my bos my ass.

kehkeh.

Aslina said...

lain kali renjis2 je dier dari luar...

hahahh...

time berak tu gila punya privacy kot...

kene report ni hak privacy dicabuli... hahaha...

djambu puadovich said...

A: i tgh diskas dgn bos i...

"cplup"

B: bunyi ape tu?

A: "..."

Ariffin Janal said...

hahahahahahahahaha kalis berlapis2~