Sunday, September 5, 2010

Berperang di jalan Tunku Abdul Rahman


Gua terpaksa memapah seorang askar yang tercedera dalam siri peperangan di jalan Tunku Abdul Rahman semalam. Askar yang berpangkat prebet ini longlai tatkala perang baru bermula 2 jam setengah. Beliau hanya terdaya mengangkat dua jari menunjukkan erti 'saya mahukan keamanan' dan tanda rayuan kepada Mejar Jenderal supaya menghentikan perang serta merta.

Namun kata Mejar Jenderal:

"Awal lagi ni..banyak lagi kedai belum masuk, jangan macam macam hal!."


Maka apalah daya prebet cabuk nak membantah arahan Jenderal yang jauh lebih berkuasa dan masih steady rangkul 2-3 plastik beg Hari Hari guna dua jari?

13 Nasihat Ikhlas:

Anonymous said...

comel!

fndrocka said...

byk lagi kubu belum diserang..jgn mudah mengalah...kita org merdeka..

Kap said...

nanti dia besar, lagi kuat dia berperang.

kata pewaris dna mejar jenderal.

aque said...

hehehehe.. chaiyok fatem.. :D

eDdY said...

mejar jenderal rules...
stakat prebet ni follow jer la..hak3

AMMOSHAM said...

kalau gua, gua dah bukak pose dgn air sirap ni...

CERITA LEBAT said...

jenderal ka ambik gambar prebet ni??

Latifah said...

heee..
apa pun, prebet tu tetap comel.
^^,

NenekPenne said...

mana peginya kasut si prebet tu?

frwls said...

nak latih askar biar dari prebet. hahah

Ismail Fitry said...

Alaaa... masa kecik memanglah dia geng kau. Perempuan...Tunggu dia besar nanti, mesti si Fateem ni berpaling tadah dan geng dengan maknya pulak untuk pergi berperang.

Kau kena tambah anak lelaki sorang wehh...Baru dia akan setia.

Rin said...

hahaha! fateem comel..

Lizzie Yasmin said...

prebet tue.. ptt nya kne tinggal jer.. pnt dgn dia kang.. tak penat perang pun.. hahaha