Thursday, June 10, 2010

Ni cerita pasal 300 naskah


Mulai hari ini, entry entry gua yang dimasukkan dalam buku SEMBANG KENCANG akan lenyap secara perlahan lahan.

Biasala..dalam dunia ni mana ada benda yang kekal ye tak?.

Gua berdoa semoga entry entry yang lenyap dapat meninggalkan kenangan indah pada lu orang semua.



Ada entry unpublished ke dalam buku gua?

Jawapannya ialah Takde.

8 Nasihat Ikhlas:

Anonymous said...

kata dulu sibuk buat entri baru nak letak dalam buku..

FdausAmad said...

Entry yang gua tulis semua gua publish kat blog.Takde simpan.

Khairi said...

buat cerita baru lah bro. baru syiok!

FdausAmad said...

Entry baru gua masuk blog.

entry buku ada dalam buku je, dalam blog dah takde.

AWOLscholar said...

cmana ni?sume entri bro gua dh baca...aduyai..

nani said...

tak kisah..
aku nak baca gak..

dijangka bila nak pos ek?

nizamsani said...

dapat gaji.
aku beli.

Mimie.Candy Cane said...

dah beli!!

tak sabar tunggu ..