Thursday, May 20, 2010

Integriti dan Professionalism



3 Pengajaran berguna yang boleh lu orang pelajari dari brader di atas;

"Integrity. Tiada Fesbuk atau blogspot samada di dalam skrin atau di belakang telefon".

"Professionalism. Masa kerja buat kerja. Jangan bukak blog sana sini baca sembunyi sembunyi".

"Fokus.Fikir dulu sebelum tulis apa apa emel. Jaga grammar jangan silap.Vocab tu kasi sedap sikit".



Pesanan ikhlas:
Tab kat bawah belakang kira.

9 Nasihat Ikhlas:

nursarah said...

haha, selagi ada tab kat bawah tu..kenyataan2 yg 3 tu diraguiii.


gunalah window 7. takkan ada tab2 sedemikian. =)

nabila said...

huhuhu..nak cakap bro ats ni tak ngulat la kan..btul2..stuju!!

jo said...

lagi tak bagi, lagi gua nak tengok. heh..

AWOLscholar said...

ape byk sgt tab kt bwh tu bro..'xhams...' what the..?

fndrocka said...

tab kat bawah tu kunci segala profesionalisma

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

banyak email nak kena balas nie sampai banyak tap bawah tu.. bagus2! emmang insan cemerlang hehehe

zeqzeq said...

tengok boleh kenapa, asalkan hutang kerja berbayar, bila buka web yang luar, qada masa yang berlalu apasalahnya..

buka untuk info..jika kerja 8jam tambah 30minint lagi Free heee

.::WaNiE::. said...

ada notification baru tu oren oren..ym ke
hahaha

IZZARD said...

Ah! persetan la ko! yang penting priorities intact....