Thursday, April 8, 2010

Sembang Google


Ada 10:

7 syurga
1 Neraka
1 Dunia

1 lagi gua punya....

18 Nasihat Ikhlas:

Anonymous said...

TRULY SYMBOLIC!!!

Alynn Notnot said...

hebat! :))

nursarah said...

cayalah!


clap.clap!

Khairi said...

femes woh! huhu...

KONTES!

kertaskarbon said...

lepas ni tercalon dalam bintang popular la gamaknye.

nadirah_nor said...

nak kene test aku punye pulak pass nih...
=))

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

syurga lg satu ape? kira2 ada 6 jek...

FdausAmad said...

Cinabeng gua salah kira...buat kerja tengah malam ni la jadinya.kahkah

TerraKota said...

Entry ini sangat dalam maksud dia..

sangat dalam..yang faham je gua rasa dapat tangkap..

bro,
magnificient!

p/s: gua tak rasa entry ni nak tunjuk glemer,cuba tgk yang 7 syurga 1 neraka 1 dunia tu..pehhhhh!

otak ketat said...

hahah. patut ar. kira ada 6 gak. celah mana lagi satu ntah. haha.

green said...

walaweyh~~

I want to lose weight said...

Best2... :)

nasikputeh said...

hehe..

tercalon.

tahniah!

Anonymous said...

6 syurga la...mana ada 7 utk syurga..
silap kira kot???

mrs shaifull said...

hampeh lu bro, sampai meleleh air liur wa kira, x jugak dpt2 7 syurga tu, last2 wa declare sendiri je, maybe lu kira sembang seks tu pun syurga kot :)

j.amyemeelea said...

errr..beb....LINKS to post lu peh RAMAI! tapi aperkah MAKSUDnya nie??

ninaneno said...

uhh....takde button like???

Sarabat said...

Cilake... gua punye tak tersenarai, dalam google langsung...! yaho... jauh sekali...ceplos!!