Saturday, April 10, 2010

Lepak 2010


Big (brader PPT kawan masa gua kerja di Terengganu) hantar sms:


"Woii jom lepak!, budak budak dah ada 3-4 orang kat sini..lama tak borak dengan lu. Sambil lepak boleh usha makwe."

Gua dalam hati hairan jugak, Big ni duduk di Kemaman..ajak melepak ni dia ada turun Kuala Lumpur ke?,
Gua pulak dah dalam bas nak balik Tg Malim.

Setelah bertanda tanya lebih kurang, gua balas balik sms Big:

"Lepak mana?, gua di Tanjong Malim ni!"

Tak lama lepas tu Big hantar sms balik, kali ni dia punya mesej memang betul betul padu:


"Lepak kat Facebook la brader!"

***

"Heh lepak kepala hanggok lu!, tunggu situ lagi 15 minit gua sampai."

15 Nasihat Ikhlas:

jo said...

keh..keh..
kena brader..

husni said...

zaman skrg lepak dpn laptop je..

redballerina said...

keh keh keh
lepak la sgtt

hanuman said...

lu kna la brader...1-0...hahaha

mimizuzuhaha said...

Hahaha lepak sambil minum teh o ais buat sniri

Dany Quecera said...

alamak.terkena sudah!

fndrocka said...

aku ptiap2 hari lepak situ

a little less conversation said...

gila advance warung kopi mmbe lu der..huhu

Sarabat said...

gampangg real betulll.... gua kena tipu lagiii!

Anonymous said...

semangat tol Big sampai lepak kt fesbuk pon nk sms

haha

Anonymous said...

hi-tech betul port lepak lu eh :D

keh keh keh...

-C.Gad!s- said...

hahaha...haaammppeeehhhhhh

hihi

Boneka Tak Sakit said...

nie yg teringgin nak add fesbook nie hehehe..

noorafzan.blogspot.com said...

aduh..
benci ar lepak skang2 nih..
x best..x real..

Rais said...

Lu bila plak nak datang Kerteh?