Wednesday, March 31, 2010

Ujian Nafsu


Berperang dalam diri juga rupanya bila siap tulis entry entry tapi kena simpan tak boleh publish sebab nak masuk buku punya hal.

Jari rasa nak tekan publish, tapi hati kata jangan...Perghh dia punya perasaan tu memang susah gua nak cerita dengan cara harfiyyah.


15 Nasihat Ikhlas:

ashraf sahdan said...

sabar bro..gua paham perasaan lu, entri tak boleh publish, sokernet kalah, manchester kalah...

kehkehkeh.

Meowwwww said...

Meowwwww

b a r | n e said...

perghh, dasat tu.

gym_midas said...

harfiyyah tu natang bende

Anonymous said...

harfiyyah tuh mcm sejenis biskut la
akakakaka

Khairi said...

salam fdaus,

gua tak kenal lu. tapi gua rasa, perasaan tu gua boleh gua paham. hehe.

bila nak publish ni bro?

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

terkulai layu di tepi keybord je nampak yer nie hehe.. ~

AjuA said...

lu tekan je publish tu.
jangan ikut sangat cakap orang. ikut cakap gua!

I want to lose weight said...

abih tu aku nak baca apa ? :(

jo said...

entry cerita lain. buku cerita lain. lu kan selalu banyak propaganda..

fndrocka said...

separuh masuk blog..separuh lagi bubuh dlm buku lah

Dany Quecera said...

gaya mcm nk gntung blog jer gua tgk..

nursarah said...

sila tekan enter for publish sekarang.. ~ goda nafsu menekan ~

Did said...

gua memahami maksud lu,bro.

ia ibarat seperti berak.
anda menahan-nahan.
supaya ia tidak kluar.
perasaan lega itu takkan timbul selagi ia tidak kuar.

teruskan menahan berak lu,bro.

makcikrehan said...

patutla dah tadak cerita matop dah. 2 minggu sekali la gua masuk belog lu pasni.