Wednesday, March 10, 2010

Eksperimentasi Sosial


Sebenarnya tadi gua dah siap tulis separuh entry yang ada 'isi' sikit. Tapi bila entry berkenaan membesar dengan sihat dan matang, gua rasa malas pula nak teruskan. Gua padam balik semua pakai back space tak fikir panjang langsung.

Sekarang ni gua tak tahu nak tulis apa benda...

Kalau ikut perangai malas memang gua nak letak video klip dengan sepotong ayat je ni. Paling koman pun letak gambar merepek.

Ahh daripada menyesal, baik gua pegi pekena nasik goreng dulu..

9 Nasihat Ikhlas:

si buta warna said...

apesal lu x klik publish jek?

.rafiq. said...

kadang2 separuh tu lagi phm.keh3

Frodo Baggins said...

huhuhuhu tekan backspace lambat arr boh! ctrl+A then delete ... sesaat kegelapan jer .. hilang teross .. ngehehehhehe ~~


entry pendek mmg ada makna ...

oranglidi said...

nasik goreng sapa masak?

kalu fateem, wa nak try.

Luca De Ketiak said...

meor tacing lu tak tulis ape2 kat blog budak sekolah azlan.

dia kata "tau la femes, janganla kerek sangat."

meor kata, bukan gua kata.

meo sepul said...

dulu mase aku sekolah pondok, ustat aku ade ngajor : "Fitnah itu lebih jahanam daripada membunuh"...

FdausAmad said...

Mujur menang 4-0...

.::WaNiE::. said...

alahai tekan backspace berapa lama agaknye

Anak Bapak said...

'al-fitnah asyaddu minal qotlu'...ada dlm al-quran..tak pasti surah mana...yg pastinya surah awal2...al-baqarah kot...