Tuesday, February 23, 2010

Agak agak buleh kawtim bawah meja tak?


Ulama' saman Ulama'


Meneliti isu dalam gambar, setelah gua bermuqabalah, ber-usrah, berhalaqoh dan ber-rehlah secara panjang lebar dengan sheikhti sheikhti Fesbuk tengah malam tadi,

Gua merasakan sudah sampai saatnya gua berhijrah meninggalkan Malaysia dan pegi mendalami ilmu agama Islam di pergunungan Tibet.

Duit dalam tabung simpanan sebenarnya tak berapa cukup, tapi gua yakin kalau niat ikhlas, Tuhan mesti tolong juga.

Kan?

10 Nasihat Ikhlas:

Frodo Baggins said...

>>___<<

jom berbaris & berpakat sambut maulid nabi ramai2 ...


((wa nak saman kucing berak atas katil gua ...))

ORANG BIASA said...

gua kasi saman parking satu!

mdikhqoi said...

2-2 ex Kolej Islam
Kolej Islam tu apa?
yang kat Klang tu.
senang student nk fly

Anonymous said...

saya mengatakan orang yg menyaman tu adalah bukan ulama.. tak layak menjadi seorang ulamak.. mental masyarakat malaysia ari ni.. tak habis2 saman2.. anak saman bapa, bapa saman anak, cikgu saman sekolah.. budaya saman ni da jadi makanan buat rakyat malaysia..

islam mengajar kita untuk saman menyaman ke? pernah dengar sejarah islam saman menyaman antara umatnya?? pernah dengar? dahi je hitam.. hati busuk...

sy penyokong pimpinan ulamak yg ingin menegakkan islam.. bukan mewujudkan persengketaan antara umat..

Anonymous said...

perkataan 'hati busuk' tu aku kurang setuju... sape kite nk menghakimi hati org tu busuk ke wangi...
mungkin hati kite yg lagi bergande2 busuk dr diaorg..

jo said...

tibet?
jauh jugak tu...
takut perasaan nak mengurat makwe tibet lebih dari perasaan nak menuntut ilmu je lu ni..

gebang said...

peh. lao ad skola pondok kt tibet nun da lame wa pg. jmpe dalai lama ad lah. haha.

noor afzan said...

pi la tibet nun..
kirim sebenier 1..

AjuA said...

alang-alang pegi tibet boleh la ambik diploma shoulin satu kali

siggplus said...

gua rasa boleh kot

tibet lu mahu buat apa? nak tengok bola pun kena tarik aerial 20km dr bawah bukit