Thursday, December 31, 2009

Azam


Hari ni..

Budak budak dah mula merepek nak setting azam..

Cinabeng, baru ini hari teringat nak setting.

Ahhh..

Esok lusa jahanam la tu.


Azam kepala hangguk!

ye dak?

++++++++



"Gua wakil budak budak pelarian Mogadishu nak wish lu orang
selamat ber-party dan selamat tahun baru yang entah keberapa pun gua tak tahu!,
kalau ada nasik polisterin lebih lebih tu kirim la ke kem pelarian gua.."


++++++

14 Nasihat Ikhlas:

Lady FS. said...

cett , patutnya kata : dah buat azam , tunaikan azam tu . poddah !

Mie Master^G said...

keh keh keh...

siggplus said...

haha tepat sekali..

pui sama budak2 yg kunun2 buat azam

Belly-Button said...

kalu nk buat azam x payah tggu tahun baru...
aritu taun br hijrah org pasang azam x??

CaPiQa said...

ye, tuan! saye sokong! saye kunci lirik ini.

p.s: selamat 2010! ^_^

Anonymous said...

gua azam2 tak masyuk bro..

Dany Quecera said...

bkn bdk2 ajo. mak ng apak bdk pn ad yg kecah nk psang azam

balqissy said...

bawak ke depan dari tahun hadapan.

dila said...

dalam gelak2 pon masih ada mesej..

nursarah said...

i have no azam..recycle azam2 dulu2..

::puteri_katak :: said...

hahaha
setuju...
bkn takat bdk2...
mak bapak budak pon sama je...
2x5..
last2 azamnya : tunaikan azam2 yg tertunggak...

lucky said...

selamat taun baru! hee.. :)

Ms AiReEn MoHd said...

azam je lebihhh ek...pastu tah kemana tah...foyoooo jerk tuh...yeop aku kat tg malim ni...mengkome kat mane ni?

FdausAmad said...

Sekarang gua becuti kat Malibu..kehkehkeh