Thursday, October 20, 2011

Kena sound



Cikgu Taska ni punya amaran memang bikin gua goyang lutut siott!

25 Nasihat Ikhlas:

bact. said...

Kurnia minda power..

Abang Zam said...

lu agak2. elak kena pukul kt depan taska

Anonymous said...

mohon gambar berus gigi

marina anakcikbob said...

baik beli sebelum cikgu tunggu depan gate pegang rotan. ish, aku ikut goyang lutut.

fatt said...

tak terjangkau akalku...

LS said...

hah amek!

mizan said...

gigi anak lu buruk ka sampai cikgu suh beli dgn mesej yang agak sadis tu..

KiMiE said...

Assalamualaikum dan Salam Kegemilangan.

Tuan/Puan,

Saya ambil maklum.

Sekian terima kasih.

Azam Lambert said...

bro ini samada lu punye anak kaki telan ubat gigi atau lu dah 2 tahun tak belikan anak lu toothpaste baru.. hohoh :)

Aimi Rosli said...

wah, sampai begini sekali.

xlanxdiablox said...

haha! apsal die gini pnye sound? ape kisah yg terjadi di sebalik nota ringkas ini? trlalu banyak persoalan spekulasi yg masih belum terjawab.

hOtMaMa said...

hahaha... dasatnyer taska ni..!

School Of Tots said...

Bagus le peringatan cikgu tadika yg amanah ni...kadang tu bapak yg sibuk dgn masalah dunia terlupa nak jaga masalah kesihatan gigi anak ni...he he.

I want to lose weight said...

Dahsyat tul Kurnia Minda ni :)

cikpia said...

bek ko citer kisah tersurat dan tersirat di sebalik kiriman nota ugutan ringkas nie......

Dr. Ben said...

terbaik!

Rine Aziz said...

Bro..itu peringatan utk lu amik berat sikit hal2 permasalahan sek faseh tuu hehehehe ...peaceeee bro

Farihah Ahmad said...

harap maklum.

harap terima dengan hati terbuka.

oranglidi said...

hehe. siap ade notis macamni. maju tadika skarang.

dulu2, cikgu yg tolong belikan.

phamizah said...

:)

lovelywa said...

elok la dia bagi note gitu, klau tidak sampai ke sudah kte tatau anak ada gosok gigi kat sekolah ke tak...

rockmysoul said...

padu!

djambu puadovich said...

jangan kedekut sgt bro. haha!

Hidemichi said...

Mcm mana nak kaver malu? Lu belikan Fatim berus gigi pakai beteri tu.

shah said...

pehhhh!cikgu dia ni elok letak slot dalam sembang kencang tokk