Friday, September 3, 2010

UYA! Distro Badaaabooommmmm!!!


UYA! adalah entiti perniagaan berkonsepkan Distro yang mementingkan ketrampilan remaja selaras dengan akhlak dan budaya indie yang murni. Premise UYA! kini dibuka (seperti alamat di atas) dengan aktiviti sulungnya 'Baazar Raya' bermula 3-5th September 2010, 9 pm - 3 am. Nak beli baju raya, seluar raya, beg raya, topi raya, handbag raya..semua ada jual di UYA!. Semua cun, semua lawa, semua daboommm!.

Untuk maklumat lanjut, boleh rujuk akhbar KOSMO hari ni mukasurat 55

Geng geng Lembah Klang, jom turun ramai ramai memborong pakaian raya di UYA!

Gua tak tahu dah nak cakap macam mana dia punya best. Lu orang datang la tengok sendiri.

Jumpa di sana!!!!

13 Nasihat Ikhlas:

AMMOSHAM said...

lu jual bende bro?

FdausAmad said...

Basically pakaian bro..

Buat stail konsep Distro. Datang aa wehh..

oranglidi said...

ni promote ke lu trbabit sekali?

gua kurang layan scene indie.. kalu rock kapak baru layan..

Restless said...

ye ke?

noor afzan said...

bro datang UYA hari apa?

Fdausamad said...

Sabtu malam ahad...

.s.o.f.i.a. said...

kalau aku pi ko nak tak sain buku aku.....??? u owe me bro!!!!

FdausAmad said...

Datang malam Ahad..

Gua sign tarak hal!

Lann Shaukani said...

Jauh pulak bang.

Ada katalog on9? Kot2 leh beli on9. gua duk melaka je nih

jo said...

gua lagi jauh.
boleh usha ikut gambar je kot kot la ada kutu yang up dekat fesbuk karang..

CERITA LEBAT said...

ada pakej terawih x?

α.φ.a.k. said...

saiz besar ada tak, XL dan ke atas? kalau saiz badan ideal je yg ada, berat buntut jugak nk datang? kalau ade,mmg salute,gua nk borong jugak kalau ade yg berkenan. macam mana pun,tahniah bro!

Linglung said...

lepas sahur semayang subuh gua tidur..kalau gua berjaya bangun seelum zuhur, gua rasa sempat gua datang..